vineri, 6 noiembrie 2009

Un dans al iubirii absolute


Iubirea isi face loc incet in viata mea ca puiul de caine ce cauta sanul mamei pentru a-si potolii foamea.
Cuvintele devin inutile.
Gesturile sunt modul prin care intelegi dorintele lui.
Ne coordonam miscarile ca intr-un dans infinit_un dans al iubirii absolute.
Iubirea noastra infloreste vesnic.
Povestea noastra de iubire_nu o pot surprinde in cuvinte, oricat as incerca, pot spune doar ca este dureros de minunata. Eu nu mai sunt eu, tu ai devenit parte din mine, din fiinta mea, din univers. Surasul tau a devenit parte din zambetul meu, il port in gandurile mele_in inima mea mereu.
De ce te iubesc?
Sa fie oare soapta dulce a glasului tau, privirea pierduta a ochilor sau zambetul fugar din coltul buzelor? Prin tine am aflat ca iubirea inseamna sirul lacrimilor prelinse pe obraz, durerea inabusitoare din suflet, speranta plecata si revenita pe pamant. Suntem noi_doar noi si povestea noastra de iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu