joi, 21 ianuarie 2010

Bad Romance


"M-am rugat pentru un “mai bine mai tarziu decat niciodata”. Dar acum regret si imi musc buzele pentru ceea ce am cerut. Este peste limitele mele mici. Mult prea tarziu pentru ceea ce a fost prea mult..."
Oare crezi ce spui? Crezi ca poti sterge cu buretele si sa o iei din nou de la inceput? Oare crezi ca mi-a fost prea usor fara tine? Crezi ca nu mai tin minte cum ai ales sa prefaci totul in scrum? Crezi ca poti sa vii acum ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat? Crezi ca eu mai sunt femeia pe care ai lasat-o plangand si implorand?
N-ai vrut sa ma iubesti,problema ta! Am invatat ca cine nu ma vrea nu ma merita.
Toate incercarile mele au fost degeaba…am pierdut timp ce nu as putea sa redobandesc, ai ales-o pe ea desi imi spui: « TE IUBESC »
Marea ta problema este ca spui cuvinte mari pe care nu le-ntelegi!
Ma intreb daca si tu ma mai pastrezi in gand…

Cu toate astea...te-am uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu