joi, 4 februarie 2010

Tu si eu...


Probabil ca astazi se incheie un capitol din viata mea.Un capitol as spune tulburat, nu-i neg parfumul de iubire, stropul de credinta si oceanul de sperante_in care deseori ma inecam, dar un nou inceput imi deschide noi drumuri...imi arata noi oameni_oameni frumosi.Ceea ce a fost in inima mea niciodata nu va mai fi acolo…lucrurile s-au schimbat_eu m-am schimbat.
Te am pe tine si asta imi da forta necesara ca sa lupt…sa lupt pentru ca meriti.
Recunosc nu imi e usor, dar straduindu-ma, simtindu-te aproape de mine, voi reusi…vom reusi.
Iti multumesc ca ma faci sa ma simt speciala, iti multumesc ca esti langa mine, iti multumesc ca esti tu.
Cred ca va fi ceva frumos si mai cred ca intr-o zi vei ajunge sa imi spui acel:”te iubesc”mult ravnit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu