joi, 6 mai 2010

Candva liceeni



Vacanta e atat de aproape, incat, daca te intinzi putin,o poti atinge cu mana.E momentul sa te bucuri de fiecare clipa pe care o petreci cu prietenii din liceu. Timpul se scurge cu repezitate... si ajungem sa rememoram momentele speciale ce ne-au facut deseori sa plagem sau, dimpotriva, sa radem ca niste copii.
Adolescenta nu este doar o perioada importanta a vietii, ci si singura perioada cand putem vorbi despre viata in sensul complet al cuvantului.
Impreuna am tresarit la fiecare rezultat de examen, am ras la fiecare esec, am plans la fiecare victorie, am fost noi...
A venit momentul sa punem punct si sa o luam de la capat... cu acelasi avant si cu aceeasi pofta de viata, dar neuitand vreodata ca am fost candva liceeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu