luni, 14 septembrie 2009

Liceu


Maine voi incepe ultimul an scolar, o zi atat de emotionanta si de speciala.
Emotiile imi vor ivada corpul ca si cum prin sange, intr-o farctiune de secunda se imprastie tot veninul lasat de muscatura unui sarpe ce aluneca prin iarba uda pe care calcam cu picioarele goale simtind firul ierbii ce imi dezmiarda fiecare pinct din talpa…trasmintand in organism multe impulsuri
Cu toate ca am avut si nepaceri imi place sa spun ca iubesc liceul .
Imi place sa lupt ca sa am ceva al meu..la fel s-a intamplat si in primii ani de liceu cand, probabil ceilalti nu ma cunosteau, dar acum e altceva eu ii am pe ei si ei am au pe mine_impreuna facem « G »-ul.
Imi voi amintii intotdeauna de clipele cand aveam emotii pentru ca urma sa am o examninare sau urma sa alfu un rezultat.Acestea sunt clipe unice in vietile noastre, minute extraordinare greu de exprimat.
Sunt sigura ca imi dai dreptate pentru ca si tu la fel ca si mine ai trecut prin liceu.
NU te obosii sa reinvii momentele urate, reaminteste si retraieste orele in care « te credeai legendar,semizeu. »
Daca nu ai terminat inca liceul_la fel ca mine...bucurate de frumusetea acestor ani_merita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu