duminică, 27 septembrie 2009

Scrisoare pentru tine



In miez de toamna, un gand singuratic, ma face sa incep cateva randuri... Cum as putea sa iti demonstrez ca pentru mine tu contezi, cum as putea sa te fac sa imi acorzi macar o clipa din pretiosul tau timp... ce ar insemna o vesnicie pentru mine... Seara se lasa si odata cu ea gandurile mele se indreapta catre cineva pentru care eu exist... Acel cineva esti tu, iubitul meu, esti tot ceea ce conteaza pentru mine...iubeste-ma macar un sfert din cat te iubesc eu.
Cateodata ma trezesc in mijlocul noptii, tremurand de frica, simtindu-ma singura, fara speranta, deoarece ma gandesc cum ar fi ca tu sa nu fi langa mine. Iar apoi ma intreb daca stii intr-adevar cat de mult insemni pentru mine, cat de incredibil mi se pare faptul ca te-am gasit…esti tu iubirea mea…esti ceea ce-mi lipsea…esti apa,aerul,viata pentru mine… esti o parte din emotiile, din sentimentele mele…esti motivul pentru care eu traiesc. Te doresc asa cum desertul doreste apa.Traiesc prin tine, iar tu prin iubirea mea.
Este miez de noapte si doua inimi singuratice isi dau pentru prima oara "mana" pentru a forma ceva atat de frumos, ceva numit dragoste! Te iubesc asa cum florile iubesc pamantul, asa cum pasarile iubesc cerul.

Un comentariu: