sâmbătă, 3 octombrie 2009

Visul si dragostea mea.

Ceea ce imi vine in minte esti tu.Tu cel fara de care nu as putea sa vad viitorul.E ca si cum as nega realitatea si as trai intr-un vis cu multe inimioare roz si cu voal de matase alb.
Viata nu e asa, dar cu bune si cu rele e a ta, a mea sau a noastra_a tuturora.
Imina imi ajunge in gat si rememorez tot ceea ce am trait… amintiri extraordinare si ore in care chiar daca stateam in picioare sufletul imi era in genunchi. Lucrurile pe care le regret sunt minore comparandu-le cu cele de care nu ma pot desprinde.
In clipele ce mi-au mai ramas de trait vreau sa iubesc cu adevarat, sa culeg calitati onorabile, sa visez caci oamenii ce nu au vise nu au prea multe_sa fii langa mine.
Sunt constienta ca unele vise raman undeva in adancimea sufletului, in loc cu catifea si miros de scortisoara_la loc de cinste.Pentru ca chiar daca nu s-au materializat, visele raman vise.

Un comentariu:

  1. "Tu cel fara de care nu as putea sa vad viitorul"
    Nu stiu de ce,dar sunt sigura ca viitorul tau va fi impreuna cu el:x
    Am eu o banuiala...si stii ca tot ce cred eu se adevereste...asa ca;;)

    RăspundețiȘtergere