duminică, 4 octombrie 2009

Cine esti...cine sunt



Pur si simplu incerc sa ma controlez in aceste zile…sa ma gandesc numai la anumite lucruri si astfel sa am atentia orientate doar in acea directie.Ceea ce-mi perturba atentia tu esti.
Multe intrebari si multe raspunsuri mai mult sau mai putin plauzibile mi se trezesc in minte_si-mi dau o durere groaznica de cap.
Iubind vezi viata altfel si asta ar trebui sa fie un lucru bun pentru ca vezi tu nu ai mai observa tenta de gri ce ne inconjoara, dar pentru mine iubirea este un lucru foarte neimportat in aceste momente,dar prin asta nu excud faptul ca iubesc.Regret ca am dat o astfel de definitie unui lucru asa pur si delicat, numai ca acum regulile din viata mea nu sunt definite prin iubire.
Si mai ales cum tu te schimbi mereu, aproape ca numai stiu cine esti_nu stiu nici cine sunt eu, dar nu neg faptul ca te iubesc.
E o vreme cand simt ca ma iubesti si e o alta cand esti foarte rece, ce e ceea simti de fapt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu